woensdag 21 november 2007

Het dak is gefixt

En behalve dat het dak gefikst is heeft het ook niet meer zo erg geregend. Het aquarium heeft nog wel weer gelekt, als gevolg van een scheur in een filter. Nu hebben we de hele installatie maar even uitgezet tot Jan S. terug is (hij was een paar dagen weg voor de MAF) en lucht slangetjes met bruis blokjes aan het eind in de bak gehangen. Werkt ook.

Zondag heb ik iets engs gedaan: ik heb het zingen tijdens de kerkdienst begeleid... op piano! Dat was de tweede keer in mijn leven dat ik iets begeleide op piano, en ik vond het doodeng. Maar wel heel leuk toen we eenmaal bezig waren.
We kwamen in de kerk aan, en er zat niemand achter de piano, wat dus betekende dat alleen de bassist stond te spelen. Ik besloot dus dat ik wel eventjes mee kon doen en voor ik het besefte hadden ze gevraagd of ik ook tijdens de dienst even wilde spelen... er was namelijk geen pianist. Oké, zo gezegd, zo gedaan. Maar ik kende maar 1 van de 5 liedjes, dus het was behoorlijk spannend. Ondertussen hebben we afgesproken dat Corneel en ik niet aankomende zondag maar die week daarna de dienst mogen begeleiden, met piano en gitaarr (en ook een bass) *Citaat Andre Van Duin

We hebben van de week Laura's verjaardag gevierd, zij heeft gegourmet met een aantal vrienden en wij hebben voor haar gezongen en een heel mooi Afrikaans schilderijtje gekocht.

Oja, we hebben vandaag weer nieuwe foto's ge upload. Checken dus!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

De heidezangers :P
Met piano en gitaar! (ik speel de bas)

Anoniem zei

Hee guys!

leuk hoor jullie verhalen! En ik maar zwoegen hier in NL op het commaplan... :(
Geniet er maar van!!

Nog een fijne tijd daar...

Groetjes,
Marlies

Anoniem zei

Heej jan en corneel,

Corneel, bij jan kun je info inwinnen over ondergetekende...

Wat een verhalen jongens, wat een verhalen... ik lees ze met veel plezier! Houdt jullie haaks en gods zegen gewenst in de tijd die komen gaat.

groetjes,

matthijs

p.s. jan, al een beetje zin om het zand te ruilen voor de sneeuw?